maanantai 6. heinäkuuta 2015

Nyt on sen hetki, tämä on minun tarinani.

Nyt sen päätin tehdä, viimeinkin.
Nyt tuntuu siltä, että olen tarpeeksi vahva käsittelemään asioita.
Nyt olen valmis jakamaan asiaa myös muille.
Nyt tiedän, että en ole yksin asian kanssa ja en ainoa.


Istun tässä kellon jo lyödessä yli puolen yön, että mitäs seuraavaksi? Mistä aloitan? Miten aloitan? 
Ehkä on hyvä lähteä ihan alusta. Mennä pari vuotta taaksepäin ja kertoa kaikki. 
Mutta ei ihan vielä. Ihan aluksi haluan kertoa hieman kuka, mitä, missä ja milloin.

Olen jo kolmikymppinen parisuhteessa oleva mies ja olen joutunut narsistin uhriksi. Tapahtumat saivat alkunsa vuonna 2011 ja jatkuivat pari vuotta, mutta tapahtumista kärsin vieläkin henkisellä tasolla toisinaan. Lähinnä silloin, kun olen yksin.
Elämäni lähes pysähtyi joulukuun loppupuolella 2011 ja pari vuotta sitten tunsin pystyväni vasta käynnistämään sitä uudelleen. Uuden elämän.

Joku voisi sanoa, että mitä sitä vanhoja kaivelemaan, mutta se voi myös olla terapeuttista kirjoittaa niistä. Kuka tietää, ehkä siitä voisi olla jotain apua samanlaisissa tilanteissa kamppaileville.

Tässä pieni esittely itsestäni ja mitä ajattelin kirjoitella blogiini.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti